همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

انتخاب 10 نت‌بوک برتر جهان + عکس

نت‌بوک‌ها نسل جدیدی از رایانه‌های قابل‌حمل محسوب می‌شوند که اندازه کوچک و  قابلیت‌های کرابردی آن‌ها موجب شده است تا کاربران با تمایل  بیشتری آن‌ها را برای فعالیت‌های رایانه‌ای  روزانه خود برگزینند.

به گزارش سه نسل به نقل از ایستنا ، از آنجا که در سال گذشته میلادی رشد قابل ملاحظه فروش جهانی نت‌بوک‌ها بودیم، کارشناسان مرکز PC World در آخرین بررسی خود لیست 10 نت‌بوک برتر جهان را منتشر کردند.

 


نت‌بوک Eee PC 1201N ایسوس

 

این نت‌بوک به آن دسته از کاربرانی که تمایل به تماشای فیلم‌های ویدیویی با کیفیت مناسب دارند توصیه می‌شود و اندازه نمایشگر آن‌ نسبت به نت‌بوک‌های استاندارد اندکی بزرگ‌تر است. این نت‌بوک با قیمت 450 تا 570 دلار در کشورهای مختلف دنیا فروخته می‌شود.

 

 


نت‌بوک ThinkPad X100e لنوو

 

روی این نت‌بوک پردازنده Neo نصب شده و بر این اساس سرعت آن نسبت به مدل‌های مشابه موجود در بازار بیشتر است. البته عمر کوتاه باتری این نت‌بوک اندکی کاربران را دچار مشکل کرده است. این نت‌بوک با قیمت 400 تا 550 دلار فروخته می‌شود.

 

 


نت‌بوک Mini 5102 اچ‌پی

 

این نت‌بوک به طور خاص برای کاربران تجاری و کارمندان و مدیران سازمان‌ها طراحی شده است. قیمت نسبتا بالای Mini 5102 باعث شده است تا کاربران عادی کمتر سراغ آن بروند.

 

 

نت‌بوک LT2118u تولید شرکت Gateway

 

 

این نت‌بوک برخلاف محصولات مشابه موجود در بازار به راحتی ارتقا میابد و کاربران می‌توانند سیستم سخت‌افزاری داخلی آن را به‌روز کنند. عمر باتری این نت‌بوک نسبتا قابل قبول و قیمت ان 300 تا 340 دلار است.

 

 


نت‌بوک Aspire One 532h-2326 ایسر

 

این نت‌بوک قیمت بسیار مناسبی دارد که در کنار قابلیت‌های کاربردی خود می‌تواند توجه عموم کاربران را جلب کند. بزرگترین مشکل این محصول کوچک بودن صفحه‌کلید آن است. قیمت این محصول 250 تا 300 دلار اعلام شده است.

 

 


نت‌بوک mini NB305-N310 توشیبا

 

این نت‌بوک ظاهر بسیار حرفه‌ای و پیشرفته دارد و صفحه‌کلید استاندارد آن امکان تایپ‌های طولانی را فراهم می‌کند. برای این نت‌بوک یک صفحه لمسی بزرگ به عنوان موشواره در نظر گرفته شده است. این نت‌بوک با قیمت 320 تا 420 دلار فروخته می‌شود.

 

 


نت‌بوک IdeaPad S10-3 لنوو

 

شرکت لنوو این محصول را با قیمت مناسب روانه بازار کرده و آن را برای کاربران عمومی مناسب می‌داند.

 

 

 

نت‌بوک N210 سامسونگ

شرکت کره‌ای سامسونگ با این نت‌بوک موفق شد محبوبیت خود را نزد کاربران جهانی بیفزاید. نمایشگر این نت‌بوک به صورت هوشمند ساخته شده و بر اساس نور محیط پیرامون، نور پس‌زمینه خود را تنظیم می‌کند و به همین خاطر عمر باتری آن نسبتا بیشتر از محصولات مشابه است.

 

 

 

نت‌بوک LT2120u تولید شرکت Gateway

این نت‌بوک با باتری بسیار پرتوان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و نمایشگر استاندارد 1/10 اینچی و پردازنده Atom آن، امکان یک تجربه رایانه‌ای آسان و سریع را برای کاربر فراهم می‌کند.

 

 


نت‌بوک Eee PC 1001P-MU17 ایسوس

 

این نت‌بوک برای گشت‌وگذارهای اینترنتی بسیار مناسب است و در خانواده نت‌بوک‌های استاندارد طبقه‌بندی می‌شود. قیمت این محصول 300 تا 360 دلار است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رامین جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ق.ظ

لتفا منبع خبر ذکر شود تا ما بیشتر با منابع اینجور خبرها آشنا بشیم
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد