همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

از بین بردن ویروس win32.sality با یک نرم افزار کم حجم

از بین بردن ویروس win32.sality با یک نرم افزار کم حجم

Win32.sality

Win32.sality

احتمالا تا بحال با این ویروس معروف برخورد کرده اید. ویروسی که بسیار مزاحم است و چندین نقطه ی مهم ویندوز از کار می اندازد. از آن جملا می توان به غیر فعال شدن Task Manager و Registry ویندوز اشاره نمود و همچنین اجازه نمی دهد به سایت های آنتی ویروس و فایل های اجرایی و آپدیت آنتی ویروستان اعمال کنید.

این ویروس فایلی با پسوند SYS در شاخه ی System/Driver ایجاد می کند و این ویروس در ویندوز های مبتنی بر NT فعالیت میکند که از جمله ویندوز های XP , 2000 , 2003 و NT می باشد.

یکی از خطر های بزرگی که در ویروس Win32 sality این است که با اتصال به اینترنت و وارد شدن به سرور سایت هایی که فایل آلوده پخش می کنند ، مجموعه ای از فایل های ویروسی و آلوده را در سیستم شما دانلود می کند. Virus Win32.sality بعضی وقت ها هم Folder Option را از کار می اندازد و همچنین سیستم شما هم قادر به بوت شدن از محیط Safe Mode نمی باشد.

ما در اینجا نرم افزاری را آماده کردیم که دیگر از شر این ویروس مزاحم راحت شوید. نرم افزار بسیار کم حجم Killer Sality با حجم ۱۵۳ کیلو بایت را دریافت و اجرا کنید و کمی صبر کنید تا نرم افزار عملایت Scan را بر روی سیستم شما انجام دهد و پس از اتمام بررسی کامل ویروس win32.sality از سیستم شما به کل نابود می شود.

دانلود نرم افزار Killer Sality برای از بین بردن ویروس Win32.sality

حجم فایل: ۱۵۳ کیلوبایت | ۱۵۳ KB

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد