همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

آنتی ویروس KasperSky

آیا بهترین آنتی ویروس KasperSky است؟

KasperSky

KasperSky

شاید از بسیاری از کاربران ایرانی سوال کنید کدام آنتی ویروس بهتر است بگن Nod32 بهترین آنتی ویروس دنیاست و بهتر از آن نیست ! اما از نظر من آنتی ویروس های زیادی هستند و قابلیت های جانبی و خاص خود را دارند. من می تونم Nod 32 رو از یک نظر بگم که خوبه و آن هم رابط بسیار خوبی با کاربر دارد و حتی تنها آنتی ویروسی است که می تواند در ایران به راحتی آن را آپدیت کرد چون بسته های به روز رسانی آنتی ویروس Nod32 بسیار کم حجم است و به راحتی می توانید آنتی ویروس همیشه آپدیت در کامپیوتر خود داشته باشید.

بگذریم از آنتی ویروس محبوب Nod32 من در اینجا آنتی ویروسی را می خواهم معرفی کنم که بسیار محبوب است ولی زیاد در کشورمان ایران این آنتی ویروس قدرتمند محبوبیت ندارد چون بسیار سنگین تر و محیط حرفه ای و پیچیده ای دارد و بسته های به روز رسانی Kaspersky بسیار سنگین تر و حجم زیادی دارد و سرعت بالایی برای دانلود آپدیت های این آنتی ویروس نیاز داریم. اما در عوض بسیار آنتی ویروس قدرتمندی می باشد و اگر شما با مجوز License و همیشه به روز این آنتی ویروس را در کامپیوتر خود نصب داشته باشید دیگر هیچ احساس خطری نخواهید کرد که ویروس ها به رایانه ی شما آسیبی برساند.

KasperSky نسخه های زیادی را دارد که از جمله می تواند به….

KasperSky Pure

KasperSky Anti Virus

KasperSky Internet Security اشاره کرد.

KasperSky Pure

KasperSky Pure

KasperSky Pure: که یکی از جدیدترین نسخه های کاسپر می باشد و قیمیت آن ۹۹ دلار آمریکا به مدت ۱ سال  می باشد. Pure یک آنتی ویروس خالص برای محافظت از وسایل دیجیتالی شما و رایانه شما در شبکه و اینترنت می باشد برای دانلود نسخه ی آزمایشی (Trial) این آنتی ویروس که به مدت ۳۰ روز می توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید به لینک زیر مراجعه کنید:

Download KasperSky Pure – Trial Version

Kaspersky Anti virus

Kaspersky Anti virus

KasperSky Anti Virus: نسخه ی جدید این آنتی ویروس که ۲۰۱۱ می باشد چند روزی است که منتشر شده و کسانی که از نسخه ی ۲۰۱۰ این آنتی ویروس استفاده کردن باید بگم که از نظر گرافیک نسخه جدید تغییراتی انجام داده و محیط زیبا تر و حرفه ای تری نسبت به نسخه ی ۲۰۱۰ دارد. KasperSky Anti Virus 2011 ضد ویروسی است که فقط برای حفاظت از رایانه شما را بر عهده دارد که با این آنتی ویروس می توانید از شر انواع ویروس ها خلاص شوید و بدون هیچ احساس خطری از ویروسی شدن رایانه ی خود از زندگی دیجیتالی خود لذت ببرید. قیمیت این نسخه آنتی ویروس کاپسر ۳۹ دلار آمریکا به مدت ۱ سال می باشد. برای دانلود نسخه ی آزمایشی (Trial) این آنتی ویروس که به مدت ۳۰ روز می توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید به لینک زیر مراجعه کنید:

Download KasperSky Anti-Virus – Trial Version

KasperSky Internet Security

KasperSky Internet Security

KasperSky Internet Security: شاید کاملترین نسخه ی آنتی ویروس Kaspersky همین نسخه ی Internet Security باشد که شما به جز اینکه یک محافظ بسیار قوی در رایانه خود دارید در اینترنت هم می توانید یک محافظ بسیار قدرتمندی داشته باشید و در زمانی که به اینترنت وصل هستید دیگر نگران فایل های آلوده که در سرور ها ی اینترنتی بسیار گسترده شده اند نباشید و با داشتن KasperSky Internet Security دیگر نگران و ترس از تروجان ها و Worm ها و Spy ها و …. که در اینترنت  ارسال می شود نداشته باشید. نسخه ی ۲۰۱۱ این آنتی ویروس که به تازگی منتشر شده است بسیارگسترش یافته هم از نظر محیط گرافیکی و هم قدرتمند تر از نسخه ی قبلی شده که شما با داشتن Kaspersky Internet Security می توانید محافظ خوبی برای رایانه ی خود و هم در اینترنت داشته باشید و به راحتی و اطمینان کامل در اینترنت در حال گشت و گذار در وب های اینترنتی باشید. قیمیت Kasper Sky Internet Security 2011 در آمریکا ۵۹ دلار به مدت ۱ سال می باشد. برای دانلود نسخه ی آزمایشی (Trial) این آنتی ویروس که به مدت ۳۰ روز می توانید از این آنتی ویروس استفاده کنید به لینک زیر مراجعه کنید:

Download KasperSky Internet Security – Trial Version

برای دانلود پس از مراجعه به صفحه ی مختص به هر نسخه ی آنتی ویروس فرم مربوطه را پر و روی Submit کلیک کنید و پس از آن از ایمیل خود و یا از خود سایت آنتی ویروس را دانلود کنید.

نسخه هایی که از این آنتی ویروس معرفی شد را هم می توانید از فروشگاه های معتبر ایران هم تهیه کنید.

عکسی از محیط آنتی ویروس KasperSky Internet Security 2011:

KasperSky Internet Security 2011

KasperSky Internet Security 2011 KasperSky.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد