همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

Microsoft Security Essentials(آنتی ویروس)

انتخاب برتر برای کاربران ویندوز Microsoft Security Essentials

Microsoft Security Essentials

Microsoft Security Essentials

یکی از دغدغه های کاربران ویندوز امنیت این سیستم عامل است و خیلی ها همیشه به دنبال یک آنتی ویروس مناسب برای ویندوز خود میگردند و اگر هم پیدا کنند شاید شرایط تهیه ی آنتی ویروس های معتبر را ندارند . اما به نظر من کسایی که می خواهند از شر بد افزار ها و ویروس ها راحت شن بهترین انتخاب نرم افزار امنیتی کمپانی بزرگ مایکروسافت Security Essentials است. و خبر خوب برای کاربران این است که مایکروسافت این نرم افزار امنیتی را کاملا رایگان تحت اختیار کاربران خودش قرار داده است.

این نرم افزار امنیتی بسیار ساده به نظر می رسد اما توانایی های قابل توجهی دارد اول این که این نرم افزارامنیتی به  صورت کاملا رایگان عرضه می شود و حجم آن هم  بسیار پائین تر از نرم  افزارهای مشابه نیز می باشد و Microsoft Security Essentials قادر است تا با به  روزرسانی های اتوماتیک و سریع آخرین ویروس ها ، جاسوس  افزارها و انواع  فایل های مخرب را شناسایی و برای نابودی آن ها اقدام  نماید.
این ابزار  همانطور که حجم پائینی دارد به تناسب باعث خواهد شد  تا هیچ گونه کاهشی در  کارآیی سیستم مشاهده نشود. بهره گیری از جدیدترین  تکنولوژی ها برای جست و  جو و یافتن فایل های مخرب از جمله امکانات و  خصوصیات این نرم افزارمحسوب  می شود. این نرم افزارمحیط کاربری فوق العاده  ساده ای هم دارد که کمک می  کند تا هرکاربری بتواند به سادگی از تمامی  قابلیت های محصول جدید غول نرم  افزاری دنیا بهره ببرد.

پس پیشنهاد ما برای کاربرانی که در انتخاب آنتی ویروس مناسب برای سیستم عامل خود مشکل دارند Microsoft Security Essentials است که می توانید در لینک زیر این نرم افزار قدرتمند را به صورت کاملا رایگان دریافت کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد