همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

Office 2010


Office 2010

Office 2010

مایکروسافت اعلام کرد که امور برنامه نویسی و توسعه نگاارش بعدی خانواده آفیس که شامل آفیس ۲۰۱۰ ، Sharepoint ، Visio ، Project به اتمام می رسد.

الان که چند روزیست از انتشار نسخه ی بتای Office 2010 میگذرد که این محصولات به کارخانجات تولید کننده ارسال شده و وارد آخرین مراحل مهندسی شده اند. گفتنی است که آفیس ۲۰۱۰ تا ماه آینده روانه بازار می شود و مایکروسافت در نظر دارد ۱۲ May برنامه ای برای انتشار این بسته نرم افزاری محبوب بر پا کند.

مایکروسافت در حال حاضر در فروشگاه آنلاین خود آفیس را پیش فروش می کند. و همچنین کسانی که در حال حاضر آفیس ۲۰۰۷ بخرند به طور رایگان می توانند به آفیس ۲۰۱۰ ارتقا پیدا کنند.

یکی از بزرگترین تغییراتی که در آفیس ۲۰۱۰ به وجود دارد ، سیستم مجزای تحت وب نگارش های ورد ، اکسل ، پاور پوینت و وان نوت است.

در این حالت کاربران می توانند از نرم افزار های تحت وب آفیس نیز بدون نیاز به نصب نرم افزار استفاده کنند. ویژگی هایی چون نگارش ۶۴ بیتی آفیس ، ویرایش ویدئو در پاورپوینت ، ویرایش تصویر در ورد و قایبلیت بهبود یافته کپی کردن از برترین تغییرات آفیس ۲۰۱۰ خواهد بود. آفیس ۲۰۱۰ نگارش بتا تاکنون بیش از ۷/۵ میلیون کاربر داشته است.

مجموعه  Office 2010 شامل نرم افزار های زیر است:

Microsoft Access 2010

Microsoft Excel 2010

Microsoft Info Path Designer 2010

Microsoft Info Path Editor 2010

Microsoft One Note 2010

Microsoft Outlook 2010

Microsoft Power Point 2010

Microsoft Publisher 2010

Microsoft SharePoint Workspace 2010

Microsoft Word 2010

Microsoft Sharepoint Designer 2010

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد