همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

اپل آی پد ۲ معرفی شد

اپل آی پد ۲ معرفی شد

Apple iPad 2

iPad 2

iPad 2

نسخه ی جدید تبلت شرکت اپل آی پد ۲ شب گذشته معرفی شد. در این مطلب ما آی پد ۲ را بررسی و معرفی می کنیم. محصول دیگری از شرکت اپل که فوق العاده می باشد. آیپد جدید که iPad 2 نام دارد  از آی پد نسل قبلی بسیار زیبا و نازک و قویتر میباشد . آی پد ۲ حتی از آی فون ۴ باریکتر شده است.

و آی پد ۲ دارای دو رنگ سفید و سیاه به بازار می آید و البته رنگ سفید آن برای اپراتور Verizon و رنگ مشکی آن برای اپراتور At&T میباشد.

اپل در آیپد ۲ از A5 استفاده کرده است و از گرافیک فوق العاده بهره میگیرد . آی پد ۲ CPU دو هسته ای دارد و دو برابر سریع تر و در گرافیک ۹ برابر سریع ترخواهد بود و باتری آیپد دو ۱۰ ساعت دوام دارد و خبر خوب برای طرفداران اپل قیمت آیپد ۲ است که  قیمت اش هم نسبت به مدل قبلی تغییر نکرده است. و  در ۱۱ مارچ به بازار می آید.

iPad2


iPad2

در آی پد ۲ دو دوربین عفب و جلو اضافه شده است که دوربین جلوی آن VGA و عقب آن HD 720 p تصویر برداری می کند.

کاور هوشمند – Smart Cover

این پوشش  مغناطیسی از آن جهت هوشمند نامیده می شود که می توانید آن را تقریبا با هر وضعیتی منطبق کنید. ارتباط این پوشش با آیپد شما هم به صورت تعاملی است. با کنار زدن آن آیپد بیدار می شود و با بستنش به خواب فرو می رود. اگر قبلا با آی پد و جلدهای مختلف اش کار کرده باشید کاملا سخن ما را درک می کنید که این کاور جدید چه نعمت بزرگی است.

iPad 2

صفحه نمایش آی پد ۲ LED میباشد صفحه نمایش ۱۰ اینچی آیپد (دقیقا ۹٫۷ اینچ)، از رزولوشن بالایی برخوردار می باشد. البته نسبت به نسل قبلی، تغییر قابل ملاحظه ای در آن صورت نگرفته است. از تکنولوژی های مهم اش می توان به IPS و زاویه دید ۱۷۸ درجه ای آن اشاره کرد. رزولوشن هم برابر ۱۰۲۴X768 پیکسل است که یعنی ۱۳۲ پیکس در هر اینچ. مولتی تاچ هم چیزی است که از سال ۲۰۰۷ در دستگاه های لمسی اپل وجود داشته. پس لازم نیست باز هم به آن اشاره کنیم.

و سیسستم عامل نسل جدید آی پد iOS 4.3 می باشد . این سیستم عامل به عقیده ای اپل قدرتمند ترین سیستم عامل موبایل است . تعداد اپلیکیشن های آی.او.اس برای آیپد ۶۵۰۰۰ عدد بوده و از سیستم عملکرد چند تکلیفی Multitasking بر خوردار است و همچون نرم افزار های iMovie و iPhoto و نرم افزار آهنگسازی Garage Band هم به این نگارش سیستم عامل اضافه شده است. و

و دیگر ویژگی آی پد ۲ پورت HDMI هست که به نسخه ی  جدید این تبلت اضافه شده است.

www.apple.com/ipad

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد