همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

همه چیز درباره شبکه

www.supnet.mihanblog.com به دوستان خود بگویید

مک بوک پرو های جدید معرفی شدند. (Macbook Pro)


مک بوک پرو های جدید معرفی شدند. (Macbook Pro)

Macbook Pro

Macbook Pro

نو آورترین شرکت کامپیوتر دنیا اپل سری جدید مک بوک پرو های خود را معرفی کرد. مک بوک های جدید با سرعت و قدرت بیشتری وارد بازار می شوند. حال ما می خواهیم به بررسی کامل مک بوک پرو های جدید بپردازیم.

نسل جدید مک بوک پرو ها مثل گذشته در سه مدل ۱۳ , ۱۵ و اینچی معرفی شدند . این مدل ها با پردازنده دو هسته ای و چهار هسته ای عرضه خواهند شد . مدل ۱۵ و ۱۷ اینچی دارای دو کارت گرافیک میباشد و علاوه بر اینها تمامی مدل ها دارای دوربین جلو با کیفیت ۷۲۰p میباشد برای استفاده از نرم افزار ارتباطی شرکت اپل Facetime HD

سورپرایز مک بوک پرو های جدید تکنولوژی جدید به نام thunderboltاست. البته تمامی ما آن را با نام Light peak میشناسیم و اپل نیز طبق سیاست های خاص خود از نام light peak استفاده نکرده است . به طور قطع Thunderbolt انقلابی در عرصه تکنولوژی است که پشتیبانی از صفحه نمایش های با وضوح بالا و رد و بدل کردن Data را تنها از طریق یک پورت ممکن میسازد.

Thunderbolt از طریق همکاری و مشارکت بین اینتل و اپل توسعه داده شده است و از همان mini Displayport که قبلا تنها برای اتصال مانیتور های خارجی مورد استفاده قرار میگرفت , استفاده میکند.

Thunderbolt از دو فن آوری اساسی PCI Express و DisplayPort  بهره میبرد.

توسعه یافتن مک بوک پرو های جدید باعث کاهش باطری شده است ، در مدل های ۲۰۱۱، اپل از پردازنده های sandy bridge استفاده کرده که سرعت و کارکرد بالاتری را در اختیارتان می گذارد. اما متاسفانه این تغییر باعث شده است که شارژ باطری از ده ساعت در مک بوکهای پرو سال گذشته، به هفت ساعت کاهش پیدا کند. هر چند اپل می گوید سیستم محاسبه میزان باطری را تغییر داده و حالا این روش باطری را دقیق تر محاسبه می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد